معرفی محصولات ای رسا

ابزار حرفه اي آموزش اي سا

اي رسا ابزار آموزش بر پايه يادگيري تعاملی است. بعلاوه اي رسا با آغاز آموزش پروژه محورسهم ويژه اي در شرکت الکترونهنگ فاطر سماوات دارد. در ابتدا در اي رسا پروژه هاي سفارشي انجام مي شد اما پس از مدتي بر آن شديم تا ابزار حرفه اي آموزش اي رسا را توليد کنيم تا پرسش هاي مخاطبين و اشکالات آنها را در پروژه هايشان رفع کنيم هم اکنون امکانات بيشتري در اي رسا اضافه کرده ایم. امکانات ويژه اي رسا که آن را از ساير ابزارهاي آموزشي متمايز مي کند به شرح زير است:

1- تعيين پروژه:

در ای رسا حتما باید پروژه ای تعریف شود. چون آموزش در ای رسا پروژه محور است. در طول مسیر حل مساله پروژه فرآیند یادگیری انجام می شود. این نوع از آموزش باعث می شود در مدت زمان کوتاه تری سطح عمیق تری از دانش را دریافت کنیم. در بيشتر مواقع مخاطبين اي نهنگ از ميان جوانان و دانشجويان هستند. پروژه هاي دانشجويي اغلب بايد در کمترين زمان ممکن انجام شوند و بعلاوه اغلب اين پروژه ها توسط اساتيد دانشگاه تعريف مي شوند و دغدغه خود دانشجويان نيستند. انجام پروژه هاي دانشجويي يک راه حل ساده است که در اي رسا انجام مي شود.

از طرفي پروژه هاي دانشجويي مي توانند پشتوانه اي براي دانشجو باشد تا از طرحي که در دوران تحصيل اجرا کرده است درآمد کسب کند يا شايد کسب و کار فعلي خود را توسعه دهد. اي رسا در قالب يک گام پايه اي کمک مي کند تا پروژه اي را که مي تواند به شرايط فعلي شما کمک کند طراحي کنيد. اين کار از طريق يک هوش مصنوعي آموزش ديده انجام ميشود. در اينجا مساله اصلي مشخص مي شود و همچنين راهکارها و امکانات را در حل مساله مشخص مي کند. بعد بر اساس استعداديابي هوشمند پروژه اي را براي حل مساله ارائه مي کند.

گرچه بیشتر زمان مردم امروز در تحصیلات و دریافت مدرک تحصیلی می گذرد، اما مهمترین مسائل زندگی شامل گزینه های متنوع دیگری است:

ارتقای سلامت جسمی و روحی

افزایش بهره وری همه جانبه

توسعه کسب و کار

مدیریت ارتباطات قوی تر

این موارد از جمله مسائلی هستند که با افزایش تعاملات ساده تر حل می شوند. طرح سناریوهایی برای حل این مسائل از جمله پروژه هایی است که در ای رسا تعریف می شود. در واقع ای رسا پروژه های تعریف شده دانشجویی را رد نمی کند اما تلاش می کنیم تا با بالاتر بردن سطح پروژه دانشجویی از آن طرحی بسازیم که در زندگی مجری پروژه مفید باشد.

آموزش پروژه محور در ای رسا از روشهای متنوع يادگيري تعاملي، يادگيري حرکتي، يادگيري جمعي بهره می برد بنابراین سرگرم کننده خواهد بود. و با افزایش شادابی عمق یادگیری بالاتر می رود.
اي‌رسا آموزش تعاملي را فراهم مي کند. قوي ترين روش يادگيري آموزش تعاملي است. براي بهره گيري از آموزش تعاملي اي‌رسا سن و شرايط خاصي وجود ندارد. افراد در هر شرایطی که باشند می توانند طرح های خودشان را عملی کنند. شعار ما در اینهنگ این است که #ای_نهنگ کمک می کند تا محصول دلخواه خود را بسازیم.

2- رفع اشکال پروژه:

بسیار از افراد با استفاده از اینترنت و فضای مجازی سعی می کنند تا با تجربیات خودآموزشان پروژه هایشان را پیش ببرند. این روش یکی از راه های خوب ارتقای مهارت است. اما گاهی یک همکار مقطعی می تواند سرعت انجام پروژه را بالا ببرد و اشکالاتی که در پروژه پیش آمده را راحت تر حل کند.

3- همراهي در تمام طول پروژه

طرحی که در گام اول تولید شد در طول دوره آموزشی در ای رسا اجرا می شود. ای رسا تضمین می کند که پروژه را به طور کامل انجام دهد زمان پایان کار و هزینه ها را تخمین میزند. اما در تمام این مراحل مخاطب هم همراه تیم اجرایی هست تا خودش در اجرای پروژه نقش داشته باشد و اینطور نیست که مخاطب فقط بیننده باشد بلکه او هم به اجراي طرح کمک می کند هم تمام مراحل را همراه تیم اجرایی ای رسا یاد می گیرد.

4- پشتيباني هميشگي

ای رسا پس از پایان پروژه فرآیند پشتیبانی را شروع می کند و هر جا لازم باشد مسائل پیش آمده را حل می کند. هدف ابزار آموزشی ای رسا در فرآیند آن است مخاطبینش را تا سطح همکاران ای رسا ارتقا دهد.

5- امکانات ويژه پروژه هاي برنامه نويسي و نرم افزارهاي رايانه اي

آموزش این پروژه ها می توانند کاملا آنلاین یا آفلاین برگزار شوند.

-----------

کيفيت و بديع بودن آثار اي‌رسا (erasa) همواره مشتريان خود را به دنبال داشته است. حوزه اين محصولات فناوري و علوم پايه براي آموزش و استفاده از دانش و مدل‌سازي است. جايي که نياز بشر به سرعت است، از نرم‌افزارهاي مديريتي گرفته تا سخت‌افزارهايي مثل دستگاه‌هاي تشخيصي، با اي رسا در هر زمان و هر مکان از امکانات اي نهنگ بهره مند هستيد.

دسترسي به محصولات اي رسا در بخش «محصولات فناوري اي‌رسا» از منوي محصولات